2010. február 17., szerda

tavaszra várva



Rendelésre készítettem ezt a két egymásba kapaszkodó angyalt/tündért. Egy lány ikerpár szobájában fognak lógni. Mit lógni, lebegni, szárnyalni. Nem tudom kinél hogy áll az időjárás, de nálunk még minden csupa hó és jégcsap és én kb egy hete azt érzem most már úgy elég volt. Szép volt, jó volt, örültünk a nagy hónak, építettünk hóembert, iglut, mindent amit lehetet, elakadtunk az autóval, szóval köszönjük, de amit így városi körülmények közt lehet azt megtettük és most már inkább egy kis melegre és VIRÁGOKra vágyunk.
Ezért is készültek már múlt héten nemeztulipánok és ezért került jópár szöszvirág ezekre a rózsaszín, lila tündérekre is. Sajnos nem tudtam nekik olyan hátteret találni amivel elégedett lehetnék. Amatőr módon bűvöltem mindenfelé a fotókat , de nem vagyok elégedett. Most be kell érni ezekkel a nem annyira remek képekkel és kommersz megoldásokkal) a nagyonis remek tündérekről.



1 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails