2010. június 18., péntek

Gül(üszemű) baba

az amigurumi nem igazán az én világom. legalábbis amíg készül. 840 millió tök egyforma rövidpálca meghorgolás...háááát. a végeredményekért azonban odavagyok. meg vissza is. egyébként is van egy kis vonzódásom a japán kultúra iránt. 
mindeközben az amigurumik, pont a sok egyforma öltés miatt nagyon egyszerűnek tűnnek. egy kis fogyasztás, egy kis szaporítás s már kész is van a cukiság.
hahaha ahogy én azt képzelem.


erről a babáról pl azt gondoltam 2 óra alatt megvagyok vele.
khm..háát elég hamar rájöttem, hogy ez biza nem így van. ebbe nyilván belejátszott az is, hogy még nem vagyok olyan gyakorlott horgoló, meg hogy az amigurumikat szorosra kell horgolni.
már nem is igazán tudom mennyi ideig készült, de sok volt az biztos, mert közben már más munkákba is belefogtam.
de most itt van, elkészült végre.


kicsit gülüszemű lett, de ennél kisebb szem nem kapható a környéken. végülis jól áll neki.
minta innen (regisztrálni kell).
csak a szoknyáján változtattam kicsit és a frizuráján, no meg a színeken.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails