2011. március 19., szombat

Iskolába készülünk

A lányom jövőre iskolába készül. Évek óta téma nálunk az iskolakérdés, mostanra nagyon erős bizonyossággal tudjuk hogy a Kispesti Waldorf iskolában képzeljük el az elkövetkezendő 13 évét/évünket.
Februárban és márciusban bemutatkozó előadásokra jártunk. Az utolsó előadás az osztálytanító bemutatkozása volt. Most már azt is tudom Ki az, akit tanítónak szeretnénk. Na nem mintha lenne választásunk, hiszen nem indulnak párhuzamos osztályok, de a sors kegyelme folytán úgy esett, hogy éppen azt az egy személyt szeretnénk akit választhatunk.
Rendkívüli örömmel és izgalommal tölt el, hogy Vincze Erzsébet lehet a lányom tanítója.
A felvételi eredmények csak április közepe felé várhatóak, addig megpróbálom nem lerágni mind a húsz körmömet. Nincs B terv. Egyszerűen nem jöhet szóba más.
Nem tudom visszaadni a bemutatkozó előadást, de találtam egy másfél órás videót ahol Erzsi a formarajz és írás oktatásról beszél és még sok minden másról.
Fogadjátok szeretettel! és drukkoljatok nekünk:)


5 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy ennyire tisztán látod!

    VálaszTörlés
  2. Jó érzés. :) Nagyon ritkán tudom ennyire biztosan, hogy mit/kit akarok.

    VálaszTörlés
  3. Láttam, hogy nálam jártál... lehet, hogy egy tarisznyához is kedvet kaptál? És azt is látom, hogy kispestiek vagytok, vagy legalábbis itt közelben. Nem kaptál kedvet a Kör-Kötő-Kör-höz? Wekerle közepén... Szívesen látunk!

    VálaszTörlés
  4. Lili drukkolok!!!!!!!!! Mint mondtad nem lehet másként!!!
    puszi
    N.

    VálaszTörlés
  5. Ááá, Lili, én teljesen le vagyok maradva, nem is láttam még ezt a blogod!!!
    Az előadásokra már nem bírtam elmenni, pedig találkozhattunk volna, de kár! Úgy örülök, hogy Kispestre jöttök (mert jöttök, tuti :)! ) Szerintem Erzsi nagyszerű ember és tanár, bár csak néhány alkalommal volt szerencsém találkozni Vele, de meghatározóak voltak azok az alkalmak! Nagyon szorítok Nektek!!!!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails